Vi registrerer alt kalibreret, serviceret og repareret værktøj i vores Tool Management System. Det er din garanti for, at vi har data på dit værktøj samlet ét sted.
Hvad er Tool Management System?
Vores Tool Management System er en webbaseret løsning, der skaber ét samlet overblik over alt dit værktøj. Med en adgang til Tool Management Systemet er det muligt, via desktop eller app på en smartphone, at få et samlet overblik over serviceintervaller, se spændetabeller, certifikater og øvrig information samt dokumentation på værktøjet. Du kan desuden se placeringen for dit værktøj, når du er logget ind, eller få en notifikation, når dit udstyr skal kalibreres.
Service- og kalibreringsintervaller vises med antal dage til næste service. Det gør det nemt at planlægge, hvornår værktøjet eller udstyret skal til service eller kalibrering og sikrer, at du ikke har værktøj eller udstyr, hvor du ikke er klar over at service- eller kalibreringsintervallet er overskredet.
Hvem har fordel af en adgang til Tool Management Systemet?
Vi skræddersyr din adgang til dig. Det betyder, at vi laver flere brugeradgange, så den enkelte bruger kun kan se det, som er relevant for netop denne bruger. Et eksempel kunne være:
Site crew: Kan scanne alt værktøj og udstyr med en app og se alle data på værktøj og udstyr.
En site supervisor: Har, via desktop, adgang til at se alt det værktøj og udstyr, som anvendes på det pågældende site.
Site coordinator: Har, via desktop, adgang til at se alt værktøj, som ejes af kunden.
Hvordan får jeg adgang til Tool Management System?
Kontakt vores salgspersonale i dag, og hør mere om, hvilke fordele adgangen til Tool Management Systemet giver dig, og hvad der kræves for, at du og dine kolleger kan få adgang.

Hvis du har et kunde-login til Tool Management Systemet, kan du anvende linket herunder til at logge ind.